Social Media worden steeds belangrijker bij het bouwen van klantrelaties. Onderzoek wijst uit dat iemand gemiddeld zeven (positieve) contactmomenten nodig heeft om vertrouwd te raken met een bedrijf, zich het bedrijf spontaan te herinneren en bereid te zijn om er zaken mee te doen. Wanneer iemand dus slechts één keer je website bezoekt is dat te weinig om een relatie op te bouwen. Twitter, Facebook en Youtube vormen een welkome aanvulling in de mogelijkheden om je klanten te kunnen bereiken en aan je te binden.
Twitter en Facebook
Ontwikkelingen op dit gebied gaan echter zo snel dat het soms lastig is om deze bij te houden en je te verdiepen in alle mogelijkheden. Ik help je graag bij het opzetten van je accounts bij Twitter en Facebook en een bijbehorende vormgeving die in overeenstemming is met die van je website.
YouTube
Een filmpje zegt vaak meer dan woorden. Met een goed filmpje op YouTube verleid je mensen tot een bezoek aan je website voor meer informatie.
Uniforme uitstraling
Zorg dat alle media die je gebruikt dezelfde uitstraling hebben, zodat je herkenbaar bent en het vertrouwen bij je klanten groeit.
Meer weten over het inzetten van Social Media?